Thursday, March 4, 2010

assalamualaikum,,,lailahaillallah huwallah huakbar



rodhi tu billahirabba,
wabil islamidina,
wabimuhammadin nabiyyan wa rasula,
redha lah aku Allah itu tuhanku,
dan islam itu agamaku,
dan Muhamad itu nabiku,,

niat untuk menukilkan tulisan ini bukan untuk membetulkan org lain, kerana saya masih berusaha untuk membetulkan diri untuk berada bersama2 para syuhada', anbiya' dan para pewaris akhlak nabi...

"Iaitu sebuah matair (di Syurga), yang diminum daripadanya oleh hamba-hamba Allah (yang taat); mereka boleh mengalirkannya (di tempat-tempat tinggal mereka) dengan aliran yang semudah-mudahnya dan menurut kemahuannya." -alinsan ayat 6-
diluar sana saya bukan ustaz, bukan pelajar aliran agama, dan juga bukan seorang yang alim, saya hanya org biasa yg boleh dipandang sebelah mata dan kadang2 org tak terpandang pun kehadiran saya,huhu biasa la kita tidak berketayap dan berserban
wallahua'lam,,,
p/s betulkan saya nasihatkan saya jika ada yang tersalah,,,




No comments:

Post a Comment